Za dosłownie kilka dni rozpoczynają się wakacje, a to oznacza, że nadszedł czas na błogi wypoczynek. Bardzo często radość z długo wyczekiwanego urlopu sprawia, że tracimy zdrowy rozsądek w kontakcie ze słońcem.

Marka Nivea od kilku lat za cel w sezonie letnim stawia sobie edukację w obszarze ochrony skóry przed słońcem, poprzez zabawę. Jest to szczególnie trudne kiedy mamy do czynienia z dziećmi. A jednak udaje im się to fenomenalnie.

NIVEA DOLL – to kampania wykorzystująca magię technologii dzięki, której dziecko na własne oczy może zobaczyć efekty jakie przynosi kontakt ze słońcem skórze, która jest niezabezpieczona.

NIVEA SUNSLIDE – jak poradzić sobie z problemem aplikacji środków chroniących przed słońcem u dzieci? Najprościej nadmuchać ogromną zjeżdżalnie a następnie… zobaczcie sami!

NIVEA SUN KIDS – to kampania, która w fenomenalny sposób wykorzystuje telefon, który każdy rodzic zabiera na plaże z urządzeniem zakładanym dzieciom na rękę w formie opaski.

NIVEA TAKE CARE OUT THERE – w ramach tej kampanii dzięki nietypowej kamerze UV, plażowicze mogli zobaczyć jak „widzi” ich słońce.

promuj artykuł