Generacja C – pokolenie YouTube

Generacja C – pokolenie YouTube

Są zawsze online, komunikują się ze światem, skąd chcą i kiedy chcą. W ich naturze jest dzielenie się każdą chwilą z otoczeniem. Szukają autentyczności w każdym działaniu. Są zaangażowani w sprawy dla nich ważne i chcą, by świat ich słyszał.

Jak sami mówią o sobie: “Our generation takes everything to the next level.” To właśnie ta grupa ludzi, która coraz liczniej wkracza w świat konsumpcji - zaczyna podejmować decyzje zakupowe, powinna być w centrum zainteresowania marketerów na całym świecie.

Najlepsze kampanie video marketingowe w segmencie DIY w Polsce

Najlepsze kampanie video marketingowe w segmencie DIY w Polsce

Jak producent wiertarek może stworzyć ciekawą kampanię marketingową? Wydaje się to prawie niemożliwe? Jeśli Twoja odpowiedź na to pytanie brzmi twierdząco, to znaczy, że myślisz o działaniach marketingowych w sposób szablonowy. Rzeczywiście wiertarka nie jest idealnym produktem do realizacji wyjątkowego spotu czy niepowtarzalnej kampanii outdoorowej, jednak może stać się ciekawym wyzwaniem, kiedy zmienisz podejście do budowania strategii marketingowej.

Dlaczego firmy boją się działań video marketingowych?

Dlaczego firmy boją się działań video marketingowych?

Video stało się potężnym narzędziem marketingowym. Marketerzy pracujący dla firm z sektora FMCG na co dzień wykorzystują film w komunikacji z klientem. Dlaczego zatem video marketingu boją się producenci, hurtownicy i dystrybutorzy?

Reklama płatna w serwisie YouTube

Reklama płatna w serwisie YouTube

Ponad miliard ludzi na całym świecie korzysta z YouTube'a. W ciągu zaledwie 10 lat istnienia serwis ten zmienił zarówno sposób konsumpcji mediów, jak i komunikację świata marek z klientami. YouTube dosłownie zmienił świat. Przez dziesiątki lat, aby obejrzeć jakikolwiek materiał wideo, musieliśmy dostosować się do ramówki stacji telewizyjnej, repertuaru kina lub wypożyczyć nośnik z filmem. Dziś nie tylko możemy oglądać video, kiedy chcemy, ale sami możemy być jego twórcami. „Broadcast Yourself” – pierwsze motto serwisu symbolizuje nieznane do tej pory możliwości, a sam YouTube stał się narzędziem przełomowym.

skontaktuj się ze mną!

Napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego jeśli masz pytania.
Czekam z niecierpliwością!

nowy marketing
marketer plus
marketing w praktyce
feedback
Helion
offon agency