Odwiedziliśmy w ubiegłym tygodniu siedzibę FreshMail w Krakowie by porozmawiać z Pawłem Salą.

Kiedy umawialiśmy się na rozmowę powiedziałam Pawłowi, że godzina w zupełności nam wystarczy. Byłam przekonana, że ja -„janusz e-mail marketingu” szybko wyczerpię ten dość obcy mi temat . Pewnie domyślacie się już, że nie piszę tego wszystkiego przez przypadek. Godzina bowiem zamieniła się w trzy, a my nagraliśmy prawie godzinę materiału video.

Paweł okazał się tak rewelacyjnym rozmówcą, że musiałam się hamować by wystarczyło nam karty pamięci w kamerze. Postanowiliśmy już w trakcie rozmowy, że rozmowę podzielimy na dwie części.

W części pierwszej rozmawiam z Pawłem o e-mail marketingu, jego możliwościach i efektach jakie można osiągnąć implementując go w zintegrowane działania. Druga część wywiadu niech na razie pozostanie niespodzianką.

promuj artykuł