Już myślałam, że do tej rozmowy nie dojdzie. Umówienie się z jednym z najbardziej zajętych ludzi branży marketingowej w Polsce nie jest proste. Kiedy już udało nam się z Pawłem ustalić termin, mnie się wszystko posypało. Wzięliśmy zatem oboje kalendarze w dłonie i ustaliliśmy drugi termin nagrania.

Rozmowę nagrywaliśmy we Wrocławiu, w siedzibie firmy Midea, której Paweł jest założycielem. Mogłam w tym wywiadzie poruszyć wiele kwestii gdyż Paweł zajmuje się kilkoma obszarami w zakresie marketingu w tym: storytellingiem, grywalizacją i brandingiem. Postanowiłam się jednak skupić tylko na jednym aspekcie, który jestem pewna, że zainteresuje personalnie Was widzów – na budowaniu marki osobistej. Paweł jest przykładem człowieka, któremu udało się zbudować własną markę niemal książkowo. Zatem kto jak nie człowiek, który zajmuje się budowaniem marek i sam nią się stał, byłby lepszy do rozmowy na ten temat?

promuj artykuł