Za świetną technologią idą świetni ludzie - wywiad z Pawłem Salą cz. 2

Za świetną technologią idą świetni ludzie - wywiad z Pawłem Salą cz. 2

Podczas pierwszej część wywiadu z Pawłem Salą – dyrektorem zarządzającym firmą FreshMail w podjęliśmy temat email marketingu.

Jeśli już troszkę mnie znacie, wiecie, że nie byłabym sobą gdybym na tym temacie porzuciła swój wywiad z tak fascynującym człowiekiem.

Rozmawiając z Paweł Salą przed naszym wywiadem, nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że moja firma wkracza właśnie na etap, w którym model zarządzania musi się zmienić.

Jedna złotówka włożona w e-mail marketing generuje średnio 38 zł w sprzedaży - wywiad z Pawłem Salą

Jedna złotówka włożona w e-mail marketing generuje średnio 38 zł w sprzedaży - wywiad z Pawłem Salą

Odwiedziliśmy w ubiegłym tygodniu siedzibę FreshMail w Krakowie by porozmawiać z Pawłem Salą.

Kiedy umawialiśmy się na rozmowę powiedziałam Pawłowi, że godzina w zupełności nam wystarczy. Byłam przekonana, że ja -„janusz e-mail marketingu” szybko wyczerpię ten dość obcy mi temat . Pewnie domyślacie się już, że nie piszę tego wszystkiego przez przypadek. Godzina bowiem zamieniła się w trzy, a my nagraliśmy prawie godzinę materiału video.

Paweł okazał się tak rewelacyjnym rozmówcą, że musiałam się hamować by wystarczyło nam karty pamięci w kamerze. Postanowiliśmy już w trakcie rozmowy, że rozmowę podzielimy na dwie

Pamiętam czasy kiedy byłem rozwydrzonym, aroganckim typkiem - wywiad z Michałem Sadowskim

Pamiętam czasy kiedy byłem rozwydrzonym, aroganckim typkiem - wywiad z Michałem Sadowskim

Moja historia o tym, jak dowiedziałam się kim jest Michał Sadowski, jest kliszą. Przeczytałam jego książkę "Rewolucja Social Media" od deski, do deski. Pamiętam, że jeszcze długo po przeczytaniu pożyczałam tę książkę znajomym. Do momentu, w którym zaginęła. Od tego czasu kupiłam jeszcze dwie sztuki. W mojej firmie krążą ciągle, przechodząc z rąk do rąk. Każdy nowy pracownik zaczyna od tej lektury.

Zawsze byłam ogromną fanką historii Michała. Zbudował przecież nie tylko markę Brand 24, ale przede wszystkim markę Michał Sadowski.

Jadąc na wywiad, miałam bardzo

Video głupcze - wywiad z Aleksandrem Szulcem

Video głupcze - wywiad z Aleksandrem Szulcem

Dziś rozmowa inna od poprzednich. Kiedy spotykam na swoje drodze kogoś, kto zajmuje się video zawodowo, nie mogę sobie odpuścić takiej okazji.

Aleksander Szulc jest pierwszym Head of Video po stronie agencji mediowej. Dotychczas związany z Dozo Media czy Sotrenderem. Aktualnie Olek związany jest z K2 Media.

Spotkaliśmy się na Meet-Up’ie we Wrocławiu. Olek prowadził część biznesową imprezy oraz panel pt. „Nowe media i nowe technologie, jako narzędzia a także platforma do konsumpcji informacji, rozrywki oraz programów społecznych”. Zanim jednak impreza się zaczęła, udało nam się porozmawiać.

skontaktuj się ze mną!

Napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego jeśli masz pytania.
Czekam z niecierpliwością!

Moje social media

689
1,8k
5,8k
706
215
nowy marketing
marketer plus
marketing w praktyce
feedback
Helion
offon agency