Droga na szczyt - wywiad z Basią Stawarz

Droga na szczyt - wywiad z Basią Stawarz

“Marzenia się nie spełniają, tylko się je spełnia” – kiedy to zdanie padło z ust Basi podczas wywiadu, byłam już pewna, że Barbara Stawarz to silna kobieca osobowość. Pewna swoich atutów, ukierunkowana na cel, niezwykle sympatyczna ale przy tym w pełni profesjonalna.

Wywiad z Basią był moim marzenie w projekcie „Ludzie, którzy inspirują”. Od momentu kiedy postanowiłam, że taki wywiad kiedyś zrealizuję, od razu wiedziałam, że nie będę z Basią rozmawiać o content marketingu. Chciałam porozmawiać o niej samej. Dlaczego? Bo historia Basi jest moją zawodową i życiową inspiracją.

Zapraszam Was do spędzenia ponad kwarta

Socjomania jest dla mnie wszystkim - wywiad z Katarzyną Młynarczyk i Bartłomiejem Rakiem

Socjomania jest dla mnie wszystkim - wywiad z Katarzyną Młynarczyk i Bartłomiejem Rakiem

Niebawem mieliśmy okazję odwiedzić Kraków. Socjomania – jedna z największych firm szkoleniowych z zakresu marketingu i nowych mediów miała bowiem dni otwarte. Postanowiliśmy wykorzystać tę okazję by spotkać się z Kasią Młynarczyk i Bartłomiejem Rakiem – trzonem Socjomanii.

Mogłabym Kasię i Bartka pytać o wiele rzeczy, bo ich wiedza zawstydziłaby nie jedną osobą. Postanowiłam jednak pójść o krok dalej i zapytać ich o to, czym jest dla nich firma, którą budują z pełnym zaangażowaniem od 3 lat.

Tajemnice blogosfery - wywiad z Maćkiem Budzichem

Tajemnice blogosfery - wywiad z Maćkiem Budzichem

Blogerzy i vlogerzy bardzo strzegą poufności i dyskrecji w temacie komercyjnej współpracy z markami. Jeszcze do niedawna twórcy wstydzili się tego, że aby móc tworzyć wartościowe treści, są zmuszeni do biznesowych relacji z firmami.

Estymacje na temat kwot wynagrodzeń jakie otrzymują blogerzy i vlogerzy czy warunków jakie są im stawiane w kontraktach przy współpracy z markami są nadal owiane tajemnicą i wywołują wypieki na twarzy.

Spróbuje zatem odkryć rąbka tej tajemnicy w rozmowie z Maćkiem Budzichem, wyjadaczem polskiej blogosfery.

Kryzysowa Narzeczona - wywiad z Moniką Czaplicką

Kryzysowa Narzeczona - wywiad z Moniką Czaplicką

Jednym z pierwszych wywiadów jaki zrealizowałam jeszcze będąc na studiach podyplomowych o kierunku Social Media & Content Marketing na AGH była rozmowa z Moniką Czaplicką. Kryzysowa narzeczona bo tak jest Monika nazywana, szefuje w agencji social media Wobuzz, jest trenerką i autorką książki „Zarządzanie kryzysem w social media”.

Rozwój kariery Moniki obserwowałam z zaciekawienie już jakiś czas. Monika zrobiła dużo zamieszania w branży marketingowej, szczególnie tej części, która dotyka komunikacji w social media. Zbudowała swoją markę piorunująco szybko bez prawie żadnej pomocy z zewnątrz i na tym temacie skupiłam się podczas wywiadu.

skontaktuj się ze mną!

Napisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego jeśli masz pytania.
Czekam z niecierpliwością!

nowy marketing
marketer plus
marketing w praktyce
feedback
Helion
offon agency