Budowanie kanału na YouTube, współpraca youtuberów z markami oraz efekt Gonciarza w serwisie Patronite, to tylko część z tematów poruszanych w trzecim odcinku z serii „Zawód youtuber” w roli głównej z Dawidem Adamkiem i Andrzejem Tucholskim.

W malowniczej scenerii Łazienek Królewskich w Warszawie powstała rozmowa wyjątkową. Jest ona nie lada gratką nie tylko dla marketerów, ale także początkujących twórców video, którzy szukają swojej drogi. Poruszyliśmy w trakcie wywiadu bowiem takie aspekty jak współpraca z sieciami partnerskimi (MCN) czy budowanie społeczności w serwisie YouTube.

Andrzej Tucholski stał się w Polsce personą niezwykle rozpoznawalną dzięki blogowi „JestKultura”. Dziś poza blogowaniem (www.andrzejtucholski.pl) prowadzi również kanał na YouTube. Jak sam o sobie mówi i pisze, wraz z czytelnikami i widzami uczy się nowych rzeczy. Jest również mówcą i prelegentem na licznych konferencjach. Andrzej jest postacią nie tylko fascynującą ale również ogromnie inteligentną, co robi tym bardziej wrażenie zważywszy na jego wiek – 25 lat. Jego doświadczenie w blogowaniu i tworzeniu treści na YouTube zaowocowały zaproszeniami do takich mediów jak TVN i TVP, BBC Radio czy Radia Czwórka.

Dawid Adamek jest współtwórcą jednego z największych w Polsce kanałów omawiających szeroko pojętą tematykę kina. Kanał Sfilmowani współpracował dotychczas nie tylko z markami kinowymi tj. Cinema City, Multikino, ale także z firmami, które z filmem na dużym ekranie niewiele mają wspólnego, jak na przykład Dulux. Dawid Adamek nazywa siebie niespełnionym krytykiem. I to właśnie recenzje są jednym z kluczowych formatów video na kanale Sfilmowani.

Zobaczcie naszą rozmowę:

Pasted image at 2016_07_13 01_31 PM

promuj artykuł